Άρθρα για games και animes.

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Ο JUNGLER ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΣΕΙ!!!

Είτε είσαι απ’ αυτούς που κατηγορούν τον jungler  τους συχνά, είτε είσαι ένας jungler που έχει βαρεθεί να τον κατηγορούν, αυτό το άρθρο είναι αφιερωμένο σε εσάς. Σαν κάποιος που παίζει jungler συχνά, αναλύω λίγο πιο κάτω τους λόγους για τους οποίους "ο jungler σου μπορεί να σε μισεί". ΞΕΚΙΝΑΜΕ  ΛΟΙΠΟΝ:





1. Σταμάτα να μου κλαιγεσαι για να έρθω να κάνω gank. Πάρε το  χαμπάρι. Εγω αποφασίζω σε ποιο lane θα κάνω gank και ποτε. Δεν ορίζεις εσύ η κάποιος άλλος την διαδρομή που θα ακολουθήσω μέσα στο jungle μου και σε ποιο lane θα καταλήξω.
Το 'πιασες?
Επίσης, αν έχεις δώσει 5 kill στον αντίπαλο σου μέσα σε μόνο 10 λεπτά, δεν θα έρθω να αυτοκτονήσω στο lane σου θα προτιμήσω να βοηθήσω αλλά lane που δεν είναι ανάπηρα.
Τέλος, πρέπει να θυμάσαι ότι ένας
jungler έχει να κάνει ΠΟΛΛΑ σε ένα match, (όπως π.χ. το να διατηρεί dragon control, να χρονομετρεί και να φυλάει τα buff του, να προσέχει μήπως ο αντίπαλος jungler έρθει μέσα στο jungle του και πολλά άλλα). Το να κάνει gank είναι μόνο ΕΝΑ απ’ αυτά.  Μπορεί κάτι απ’ αυτά, σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, να είναι πολύ πιο σημαντικό απ΄ το να προσέχω εσένα. (όπως π.χ. να βγάλω solo το dragon)
Αν αυτό το κάνω solo στο early game είμαι ήρωας για το team.


Α! Και ένα
ping είναι αρκετό, όσο και να σπαμάρεις ping σαν ψυχάκιας  δεν μπορώ να διακτινιστώ στο lane σου ακόμα και να το θελα. Δεν είμαι τυφλός, το βλέπω ότι σε πουσάρουν και έχεις πάρει αγκαλιά το turret.
Κάπως έτσι.





2. Σταμάτα να με βρίζεις. Δηλαδή θες να μου πεις ότι όταν με βρίζεις σκέφτεσαι: «άμα τον αποκαλέσω ηλίθιο, παλιομαλάκα και του βρίσω το σπίτι και όλη του την οικογένεια θα έρθει σίγουρα να με βοηθήσει κάνοντας gank στο lane μου». ΟΧΙ, απλά θα σε κάνω ignore/mute/block (όπως θες πες το) και θα δώσω πιο πολύ σημασία στα άλλα lanes, γιατί πολύ απλά βρίζοντας με κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, μου απέδειξες ότι κάτι πάει στραβά με τον εγκέφαλο σου. Έκτος απ’ αυτό μου χαλάς και την διάθεση. Ξέρω ότι θα ακουστεί κλισέ αλλά.. να φερεσαι οπως θες να σου φερονται.




3. Δεν είμαι υποχρεωμένος να σου δώσω το blue. Ναι, δεν διάβασες λάθος, το blue βρίσκεται στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ jungle και είναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ creep. Πουθενά δεν λέει ότι ο mid-laner πρέπει να πάρει το blue. Μην ακούσω χαζομάρες όπως «μα χρειάζομαι το blue για να νικήσω το lane μου» δεν με νοιάζει ποιο "meta" θες να αντιγράψεις.

Σταμάτα να το ψάχνεις, το έχω πάρει ήδη.



Αν όντως χρειάζεσαι παρα πολύ mana regeneration, υπάρχει ένα item που λέγεται “Chalice of Harmony. Εγώ σαν jungler μπορεί να χω το blue πιο πολύ ανάγκη από σένα για πολλούς λόγους. (χρειάζομαι xp, είμαι ο fiddle ή o amumu κτλπ. κτλπ.)
ΑΝ μπορώ και ΑΝ θέλω το blue θα στο δώσω. Αν όμως δεν μπορείς να σεβαστείς το γεγονός ότι θα έρθω και θα σε βοηθήσω να κερδίσεις το lane σου τότε θα το πάρω το blue έτσι και αλλιώς, και μάλιστα με μεγάλη ευχαρίστηση. Α!  Και μην διανοηθείς ούτε καν να προσπαθήσεις να το κλέψεις, ας είμαστε ρεαλιστές, τι νομίζεις ότι κάνει πιο πολύ ζημιά πάνω στο blue? H πρώτη σου  ή το smite μου?




4. Δεν φταίω εγώ που ο αντίπαλος jungler σου κάνει συνεχώς gank. Πραγματικά δεν με νοιάζει αν δεν γνωρίζεις τι θα πει “warding”. Και όχι, το trinket μόνο του πριν το level 9 δεν είναι αρκετό. Αν υποψιάζεσαι ότι ο αντίπαλος jungler σε έχει βάλει στο μάτι, αντί για να κατηγορείς έμενα δοκίμασε να χαλάσεις 75g για ένα ward αντί να κατηγορείς εμένα ΚΑΡΑΤΣΙΓΓΟΥΝΑΡΕ (μάντεψε.. ποιο απ' τα δύο θα σε βοηθήσει περισσότερο). Αν ο αντίπαλος jungler δει ότι δεν μπορεί να σου κάνει gank εύκολα θα προτιμήσει να φαρμάρει πιο πολύ στο jungle του γιατί όσο κάνει αποτυχημένα gank χάνει xp και gold και εν τέλη μένει πίσω σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους.
Ειλικρινά αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το να χρησιμοποιείς
ward είναι σημαντικό δεν πρόκειται να έρθω να σε σώσω.

Στηρίξτε την εκστρατεία για την αγορά περισσότερων wards!



5. Μην με κρίνεις απ’ το smite μου. Μεγάλε συμβαίνουν και ατυχήματα. Ξέρεις τι λένε, «shit happens». Το ότι ο αντίπαλος jungler έτυχε να κάνει καλύτερο smite από μένα δεν σημαίνει ότι ξεκίνησα να παίζω χθες. Έκτος όμως απ’ αυτό ας μιλήσουμε λίγο για το “smite”.
Καταρχάς το
damage του είναι βασισμένο στο level μου, αυτό σημαίνει ότι αν ο αντίπαλος jungler τυχαίνει να είναι έστω και ένα level μεγαλύτερος από μένα, το δικό του smite θα κάνει πιο πολύ ζημιά απ’ το δικό μου. 

Συγκλονιστική αποκάλυψη, το ξέρω ότι σοκαρίστηκες. 

Επίσης μπορεί να κάνει
true damage αλλά υπάρχουν και άλλοι champions που μπορούν να κάνουν τεραστία ζημιά στο dragon και το baron όπως π.χ. ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ!!!!





Αν κάτι θέλω να κρατήσετε σίγουρα απ’ όλο αυτό είναι ότι δεν φταίνε οι jungler για το 70% των defeat σας. Σταματήστε να τα βάζετε συνεχώς μαζί τους, γενικά το rage δεν βοηθά ποτέ.  Αν είσαι εσύ ο ίδιος jungler τότε στείλε αυτό το άρθρο και αλλού ώστε να προχωρήσει λίγο μπροστά το ελληνικό community του LoL. Thanks for your time.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου